Jaaroverzicht 2007

• Bochum 2007

Stoomfestival Bochum 2007: 12 en 13 mei Eens in de 2 jaar wordt in Bochum, Duitsland, een stoomfestival gehouden op het terrein van een voormalige kolenmijn. Een omgeving waar de stoommachine prima in past, hij is immer een goed gebruiker van steenkolen!

• Stoomfestival Mildenberg 2007

Stoomfestival Mildenberg 2007 Het 8e stoomfestival (Dampfspektakel) in Mildenberg Duitsland (eerste weekend in mei) is ook voor leden van de Stoomwalsenclub Nederland een mooie gelegenheid om hun machines te laten zien en te laten draaien. Mildenberg, dat ongeveer 80 km boven Berlijn ligt is een voormalige terrein waar klei werd verwerkt tot bakstenen, die een grote afzet hadden in Berlijn.

• Roadrun Stoomwalsenclub 2007

Roadrun Stoomwalsenclub 2007 . Traditie getrouw werd in het 3e weekend in juni voor de 11e maal de roadrun van de Stoomwalsenclub gereden. Ditmaal was het bedrijf van Jan Veldt in Wouw gastheer. Op zijn ruime bedrijfsterrein heeft hij een groothandel in grondverzetmachines.